FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål fra virksomheder

Ja! Vejledninger til scanningsapp’en (og flere andre vejledninger) kan findes her.

Synes I der mangler en vejledninger, er I velkommen til at kontakte os pr. mail.

Det kan lade sig gøre på flere forskellige måder.

  1. Vi tilbyder Jer en flyer/plakat, hvorpå der er en QR-kode. Hvis Jeres kunder scanner QR-koden med deres telefons kamera, kommer de ind på oprettelsessiden, hvor de kan oprette Jeres digitale kort.
  2. I får et link til oprettelsessiden, som I kan dele på Jeres sociale medier, så Jeres kunder kan oprette sig hjemmefra.
  3. Vi tilbyder også “henvisningsmetoen”. Vi kan I Jeres system, lægge et henvisningslink ind bag hver kundes digitale kort. Hvis kunden deler dette link med sine venner, bliver disse dirigeret hen til oprettelsessiden. Denne metode er især god, hvis man tilbyder sine nuværende kunder en form for rabat, hvis han/hun “skaffer” nye kunder vha. sit link.

Sikkerheden er utrolig høj!
Når I scanner en kundes digitale kort, har I forinden indtastet en krypteret kode i app’en, som tilhører Jeres specifikke system.
Hvis Jeres enhed med scanningsapp’en installeret på bliver stjålet, skal WEstamp blot have besked. Så kan vi ændrer koden, så vi sikre, at systemet ikke bliver misbrugt.

Derudover bliver alle scanninger lagret i systemet. Så skulle I have mistanke om, at der er sket en usædvanlige aktivitet, kan vi – med Jeres tilladelse – dykke ned og finde det frem. Vi kan sågar tilbyde Jer, at alle Jeres medarbejder får en scanningsapp, så vi kan se statistik på hver medarbejders scanninger.


Spørgsmål fra kunder (slutbrugere)

Hvis du eksempelvis har et stempelkort, og der ikke er dukket et stempel op på kort, efter dit kort er blevet scannet, kan du gøre følgende:

  1. Tryk på de 3 prikker øverst i højre hjørne.
  2. Swipe ned.
  3. Herefter bliver dit kort opdateret.

Hvis dit kort ikke bliver opdateret lige med det samme efter det er blevet scannet i en butik, skyldes det som regel, at butikkens enhed har en mindre god forbindelse til internet. Du skal dog ikke være bekymret – så længe scannet har fundet sted, vil dit kort bliver opdateret.

 

Ja! Vejledninger kan findes her.

Siden med vejledninger bliver opdateret løbende. Synes I der mangler en vejledninger, er I velkommen til at kontakte os pr. mail.